onsdag 31 oktober 2012

Hit och dit-lov.

Höstlov för barn och man. Alla ska än hit och en dit.
Men bara alla är nöjda. Idag är A. på basket, V. på
skridskobanan från 8.30, en sover, jag syr en
"vampyrcape"innan jobb, F fixar med crossen mm, mm.
 Igår hade A och jag Halloweenpyssel.
 
Kreativ dotter.
 
 
Hon gör en egen banderoll inför idag. Ska hänga
ute på balkongen.
En finfin pumpa skar vi också ut.
Sen fick jag sätta mig och sy en vampyrcape.
Hoppas den duger. Jag tycker inte jag riktigt klär
i den och vampyrtänder!!
 
Ha en kul Halloween på er alla.
 
(Ni har väl köpt hem godis till alla "småtroll"
som knackar på ikväll och säger bus eller godis.)
 
Kram Malin
 
 








 


2 kommentarer:

  1. Snygg cape! Vad mycket fint och roligt ni gjort. Ja det här med lov kan vara knepigt det oxå, med farande på olika aktiviteter osv.
    Hoppas du hinner med dig själv lite oxå.
    Kram kram från oss i skogen

    SvaraRadera
  2. Snygga gaddar!Vi har laddat med godis och spindlar. Till middag var det blodspagetti med monsterkorvar, mums!

    Sara

    SvaraRadera