torsdag 16 augusti 2012

Lite nytt och lite vackert!


 Mina fina gula som jag tror är en rudbeckia. Hur höga som helst
(över 2m) och gör sig fina mot himmeln.

Malva i närbild är inte så dumt.

Inte flox heller.

Sen har jag pysslat lite. Igår och idag i sovrummet som fått
nya gardiner och nya stolsöverdrag.
Nu ska jag ha lite minisemester. 4 dagar ledigt.
Då ska det bli kräftfiske och påhälsning av mamma
och pappa. Säkert någon liten utflykt.
Ha en skön kväll och dag imorgon.
Många solkramar Malin

2 kommentarer:

  1. Tack för vackra bilder och stort tack för lånet av Agnes ett dygn. Det är verkligen lyckoenergi vi får med barnbarnen och deras härliga ideér runt omkring. Ha en trevlig helg tillsammans med Gittan och Uffe,hälsningar till Er alla!
    Kramar Meta och Bertil

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Ja visst är det roligt att fixa och att det inte kostar allt för mycket! Fint det blev i sovrummet!
    Åh vad härligt med lite lång ledigt och att mor och far kommer på besök. Då önskar jag trevlig helg. Fika får vi ta snart vet jag!
    Kram kram

    SvaraRadera