tisdag 13 november 2012

Tokig vecka!

Vilken början av vecka. Allting blir inte som man
planerar. Efter dagtur på jobbet blev det hem och vila
och sen ta natten också. Har sovit sex timmar idag och
ska på igen med natten snart. Det har gått bra, men jag är
nog ingen nattjobbare i längden tror jag.
Vi får se hur resten av veckan blir. Den som lever får se.
Annars händer inget speciellt här just nu. Man är i det berömda
ekorrhjulet som för det mesta faktiskt är rätt bra och kul.
 
Ibland blir jag lite djup i tankarna och undrar vad
vi människor har för syfte här på jorden egentligen.
Vi växer upp, jobbar och stressar för att sedan vilja gå
pension och ta igen oss. Hmmm! Det lät inte positivt,
men vad jag vill säga är att vi bör se till de små sakerna i
livet för att fylla livet med det som syftet borde vara.
Ge och få kärlek av varandra.
Här får ni idag en vacker blomma av mig.
Jag skänker er alla en tanke för att ni är dem ni är.
 
Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Hallå där vännen!
    Inte jobba för mycket nu! Var rädd om dig.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med föregående skribent,"Var rädd om dig".
    Samtidigt som jag förstår att ni har ont om personal och därför fått ändrade tider? Visst är det en märklig värld vi lever i? Men du är en klok kvinna och jag tror att du reder ut det hela. Många kramar Meta

    SvaraRadera