måndag 4 mars 2013

Ledig måndag!

Efter helg med jobb så är det skönt med en ledig 
dag. Mycket spännande skidor på tv under söndagen
gjorde att adrenalinet gick i topp. I alla fall hos mig.
Innan helgen hade jag lite eget skoj. Var på både 
härligt trevligt stickkafe och underbart mysig middag
med mina härliga trädgårdsvänner. Tack för det allihop.

Jag har haft lite pyssel i veckan också.

Härlig morgon väntandes på bussen.

Nu har en del av fröpåsarna kommit! Väntar en del till.
Men snart startar det för mig. Härligt!

Ser nu fram mot denna veckan. Vi ska på jobbet ha tema Kropp
och Själ för våra deltagare och det ska bli kul att se hur de tar det.
Det blir bl.a. handmassage, meditation, qigong, lugn musik, fint bildspel,
nagelvård, nagellacksmålning o frukt. Hoppas de blir nöjda.
Kanske idé för er alla att ta det lite lugnt denna veckan o ladda upp
inför vårens bestyr!
Många kramar Malin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar