torsdag 21 mars 2013

Våren! Var är du?

Då Picasa strejkar här blir det så krångligt att fixa med
bilder till bloggen så jag låter bli. 
Jag har det bara bra. Lite trött påkvällarna så det blir 
inte mycket mer än barnfix, lite tv och sen
sängen. Har börjat gå med stavar lite mer. Det tar lite tid 
också. Väldigt givande och skönt. Hoppas med det bli av 
mitt onda i höger arm. Livet rullar på i trevlig mas.
Om några veckor går jag upp på 90% och ett arbetsställe 
istället för två. Är lite kluven i det för jag gillar ju min andra
arbetsplats väldigt mycket också. Men det kommer bli bra nu.
Var igår och firade av en arbetskamrat som slutat på min andra
arbetsplats och jag blev också avfirad. Blev lite paff. Fick en 
jättefin bok om personer som bytte inriktning i livet, bytte jobb.
Kanske lite mer drastiska omvändningar än jag, men jag valde 
ändå att bryta o ta steget åt ett annat håll. Och jag är såååå
glad för att jag gjorde det. Kunde inte må bättre! Går med glädje
till jobbet istället för gråt o har ingen söndagsågren. Toppen!
Tack alla fina arbetskamrater som jag har jobbat med
under åren. Ni är fantastiska. Och tack mina nya fina
arbetskamrater för erat förtroende till att vara hos er.
Ni är toppentoppen.
Nu ska jag peta ner mina första frön. Idag blir det
busktomaterna som startas igång.
Många, många kramar
till er alla.
Malin

1 kommentar:

  1. Det är så viktigt att det känns bra att gå till jobbet, så jätte skönt att du har hittat din plats nu!
    Själv har jag ju nu mer en slavdrivare till chef men jag trivs också kanon, hon är lite grinig på morgonen men bara hon får dricka sitt te i lugn och ro så går det bra ;)!
    Ont i armen lät inte roligt! Hoppas det blir bättre snart.
    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera