lördag 19 maj 2012

Årstider...

Igår frågade Viktor vilken årstid jag gillar bäst.
Det blev faktiskt en svår fråga. Jag gillar
hösten med alla vackra färger och att fika inne
med många tända ljus, jag älskar vintern med den
vita snön och lite skidåkning, våren, åh, våren, den är
underbar med alla olika gröna färger och att det karga
byts till grönska, men det slutar ändå med att fick
jag bara välja en årstid så skulle det bli sommaren.
Sommaren med blomster, lätta kläder, fågelsång,
värme och picknick ute i det gröna kanske vid ett bad.
Åh, det är härligt! Vid den här tiden varje år
vill jag stanna tiden och bara njuta. Sommaren
går så fort förbi, fast då får vi njuta av de andra
årstiderna istället. Alla har de sitt.
(Viktors är definitivt sommaren)


Här en vacker sommarbild från mitt paradis Singö.
Nu längtar jag dit.

Kramkram Malin

1 kommentar:

  1. håller med dig, sommaren är helt underbar, härligt kort från Singö. Vi hörs!! Kram Nette

    SvaraRadera