fredag 11 maj 2012

Helt slut!

Oj, oj vad trött i kroppen jag var igår.
Igår var jag och några klasskamrater hos Anki och
hjälpte henne med jordgubbslandet. Vi hade sååå
roligt i leran och regnet när vi rensade och planterade.
Sen hade vi lite raster med fika och korv med bröd
och det var hur mysigt som helst. Mycket prat blev det.
Här håller jag på och rensar min lilla plätt som jag "hyr" av Anki.
Den är ca 8x10 m. Hmm! Undrar om jag reder ut det.
Men det blir vad det blir.

Se så roligt vi har! Jo, det var det faktiskt.

Ha en fin fredag. Nu ska jag till skolan och köra kompost
på vårat land och sen köra jordfräs.
Kanske lite mer ont i kroppen till kvällen.
Vi hörs nog imorgon!

Många kramar Malin



1 kommentar:

  1. Det ser precis ut som i trädgårdsonsdag. lerigt och härligt.

    Puss mamma

    SvaraRadera